Formandens årsbrev 2020

Kære medlemmer.

I ønskes alle et godt nytår. Og tak for jeres opbakning til arrangementerne i 2019.

Bestyrelsen håber, at programmet for foråret 2020 vil interessere jer. Der er flere inspirerende udstillinger. Årets første arrangement er Corner på Sophienholm, som i år byder velkommen til en stor og flot udstilling med et repræsentativt udvalg af dansk nutidskunst. Som sidste arrangement i forår 2020 vil Foreningen arrangere en heldagstur til Lolland med en bustur betalt af Foreningen.

Kontingentet for 2020 er uforandret på 200 kr. pr. medlem og skal betales inden generalforsamlingen på Foreningens konto i Arbejdernes Landsbank: 5339 0244489.

Betalingen for arrangementerne betales også på ovenstående bankkonto, men kontant betaling på stedet accepteres; det er dog en lettelse for kassereren, at entrébetalingen sker forud for arrangementerne.

Tilmeldelse til arrangementerne skal ske til kassereren på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., eller på telefon 4240 9068.

Programoversigt for forår 2020:

1. Lørdag d. 25. januar: Corner på Sophienholm.
  2. Lørdag d. 22. februar: Arken, Picasso.
  3. Lørdag d. 21. marts: Nikolai Kirke og Gl. Strand, Leonard Cohen. 4) Lørdag d. 18. april: Statens Museum for Kunst, Anna Ancher 5) Tirsdag d. 26. maj: Davids Samling, fra Philipsen til Salto.

6) Lørdag d. 13. juni: Bustur til Lolland, Richard Winthers museum og Dodekalitten.

Indbydelser til arrangementerne bliver udsendt som sædvanligt af kassereren så vidt muligt i god tid før arrangementet, så I kan vurdere om det har interesse.

Generalforsamlingen bliver afholdt enten torsdag d. 26. marts eller 23. april kl. 19.00 i Kulturhuset i Stenløse. Hvilken af dagene afhænger af om M/K-gruppen kan gennemføre en udstilling.

og på gensyn til arrangementerne

Lone Lunding formand