Årsbrev

Ganløse, den 1. januar 2019

Kære medlemmer.

I ønskes alle et godt nytår. Og tak for jeres opbakning til arrangementerne i 2018.

Bestyrelsen håber, at programmet for foråret 2019 vil interessere jer. Der er flere inspirerende udstillinger. Årets første arrangement plejer at være Corner på Sophienholm, men deres udstilling er rykket frem til februar, så derfor bliver det på Øregaard Museum vi ses første gang i 2019; indbydelse er udsendt.

Kontingentet for 2019 bliver vedtaget på generalforsamlingen i marts måned. Det er uforandret på 200 kr. pr. medlem, så I kan allerede nu indsætte kontingentet på vores konto i Arbejdernes Landsbank: 5339 0244489.

Betalingen for arrangementerne kan betales kontant på steder, men det vil være lettere, at entrébetalingen sker forud for arrangementerne til Kunstforeningens ovenstående konto.

Tilmeldelse til arrangementerne skal ske til kassereren på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., eller på telefon 4240 9068.

Programoversigt for forår 2018:

1) Lørdag d. 12. januar: Øregaard Museum, Jens Søndergaard, Mellem hav & by.

2) Lørdag d. 9. februar: Corner på Sophienholm.

3) Lørdag d. 9. eller 16. marts: Rosenborg Slot, klassisk omvisning.

4) Lørdag d. 13. april: Christian d. IV Bryghus, kongernes lapidarium.

5) Lørdag d. 11. maj: St. Galla Glaskunst  i Slagelse.

Indbydelser til arrangementerne bliver udsendt som sædvanligt af kassereren så vidt muligt i god tid før arrangementet, så I kan vurdere om det har interesse.

Generalforsamlingen bliver afholdt torsdag d. 21. marts kl. 19.00 i Kulturhuset i Stenløse. Der bliver ikke udstilling af M/K-gruppens malerier denne dag. Bestyrelsen vil forsøge at engagere en foredragsholder.

og på gensyn til arrangementerne

Lone Lunding

formand